Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Sepetim
Müşteri Hizmetleri
Müşteri memnuniyeti bizim önceliğimizdir. Bu nedenle, herhangi bir sorunuz veya sorununuz olduğunda, müşteri hizmetleri ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır. Müşteri hizmetleri ekibimize e-posta, telefon veya canlı sohbet yoluyla ulaşabilirsiniz. Ayrıca, sipariş durumunuzu takip etmek veya iade işlemleri hakkında bilgi almak için de müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçebilirsiniz. Müşteri Hizmetleri sayfamızda size yardımcı olabilecek sıkça sorulan soruların yanıtlarını da bulabilirsiniz. Bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin, size yardımcı olmak için buradayız.
Aradığınız cevabı bulamadıysanız
bize yeni bir soru sorabilirsiniz..
Soru Sor
1- İade Süreniz Kaç Gündür?

İade süremiz müşteri ürünü teslim aldıktan itibaren 14 gündür.

2- Ürünü nasıl iade edebilirim?

www.xaser.com.tr satın aldığınız ürünleri 14 gün içinde KOŞULSUZ İADE hakkınız vardır. Almış olduğunuz ürün, kullanılmamış ve etiketi koparılmamış olması koşuluyla 14 gün içinde,  ürünü tarafımıza faturanızla beraber gönderim sağlayabilirsiniz ARAS KARGO  ile karşı ödemeli SND BİLİSİM VE OTOMOTİV LİMİDT ŞİRKETİ adına ürünü iade edebilirsiniz. (Diğer kargo şirketleri ile gönderilen iade kargoları kabul edilmeyecektir. Bir siparişte yanlızca 1 iade kargo ücreti tarafımızdan karşılanmaktadır. Aynı siparişte gönderilen 2. iade kargo ücretini müşteri karşılamaktadır.  Ürününüzü teslim aldığınız tarihten 14 gün içerisinde Satış Sözleşmesi’nin Cayma Hakkı maddesi doğrultusunda iade edebilirsiniz.
İADE KODUMUZ: 2328454551401
Tarafımıza iade gelen ürünlerin kargo ücreti müşteriye iade edilmemektedir.

İADE TUTARININ HESABINIZA YATIRILMASI:
ARAS KARGO  ile gönderdiğiniz ürün bizim tarafımıza ulaştıktan ve ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edildikten sonra, kredi kartınıza/banka hesabınıza ürünün en geç on (10) iş günü içerisinde iade edilir. Kredi kartına ürünü iade bedeli bankanız tarafından 1-2 hafta arasında yapılmaktadır.

Her türlü bilgi ve sorularınız için 0 532 431 64 13 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.

 

3- Ürünümü iade ettikten sonra ücret iadesi tarafıma ne zaman yatırılmaktadır?

İade ettiğiniz ürün firmamıza ulaştıktan sonraki 10 iş günü içerisinde iade ücreti alışveriş yaptığınız karta aktarılmaktadır. Havale ile alışveriş yapan müşterilerimizin iban adresine ücret iadesi yapılmaktadır.

4- Siparişimi iptal edebilir miyim?

Whatsapp Destek Hattı'dan veya Müşteri Hizmetlerini arayarak sipariş numaranız ve iletişim bilgileriniz ile birlikte siparişiniz paketlenmediyse siparişinizi iptal edebilirsiniz.

5- İadem Neden Taksitle Yapılıyor?

Taksitlendirilerek oluşturulan siparişlerin iadesi kredi kartınıza toplam alışveriş bedeli olarak yapılır. Bilcee.com tarafından tek seferde toplam tutar halinde yapılan bu ödeme, banka prosedürü gereği taksit yapılan ay süresince bir eksi (-) bir artı (+) tutar olarak ekstrenize yansıyacaktır.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.