Sipariş numaranız siparişi oluşturduğunuz sayfa da görüntülenmektedir. Fakat görmediyseniz Whatsapp destek hattımıza isim-soyisim bilgisi vererek sipariş numaranızı öğrenebilirsiniz.
Web sitemizden veya mobil uygulamamız üzerinden yaptığınız alışverişlerinizde, ”siparişiniz alındı” sms bilgisi tarafınıza ilettildikten sonra ürün ekleme/çıkarma, yapılamamaktadır.Dilerseniz siparişi teslim aldıktan sonra iade talebinde bulunabilirsiniz.
Web sitemizden verilen siparişlerde müşteri hizmetlerimizle iletişime geçerek hediye paketi yapılamamaktadır.
Bilgisayar Bileşenleri ,Çevre Birimleri, Hazır Bilgisayar Sistemleri Saat: 14:00 ' a kadar verilen siparişlerde aynı gün kargoya teslim edilmektedir. 14:00 'dan sonraki siparişleriniz ertesi gün çıkarılmaktadır.
Üyeliksiz yapılan alışverişlerde müşterilerimiz siparişinin durumunu görememektedir. Whatsapp destek hattımıza yazarak siparişinin akıbeti hakkında bilgi alabilirler.
Siparişinizin durumunu;
-Üye girişi yaptıktan sonra, ana sayfada sağ üst köşede bulunan kullanıcı adınıza tıklayarak; "Siparişlerim" bölümünden,
-Siparişiniz kargo firmasına teslim edildiğinde size gönderilecek e-posta ve SMS bilgilendirmelerinde yer alan “Gönderi Kodu” nuzla birlikte ilgili kargo firmasıyla iletişime geçerek veya web sitesini ziyaret ederek öğrenebilirsiniz.
Teslim aldığınız tarih dahil olmak üzere 48 saat içerisinde tarafımıza Müşteri Hizmetleri Merkezi'mizden veya Whatsapp Destek bölümünden hasarlı ürün görseli iletmenizi rica ederiz.
Ürününüz defolu veya kırık olarak elinize ulaştıysa 2 gün içerisinde aras kargoya vererek İADE KODUMUZ: 2328454551401 ile incelemek üzere tarafımıza karşı ödemeli göndermenizi rica ederiz.