Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Sepetim
Müşteri Hizmetleri
Müşteri memnuniyeti bizim önceliğimizdir. Bu nedenle, herhangi bir sorunuz veya sorununuz olduğunda, müşteri hizmetleri ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır. Müşteri hizmetleri ekibimize e-posta, telefon veya canlı sohbet yoluyla ulaşabilirsiniz. Ayrıca, sipariş durumunuzu takip etmek veya iade işlemleri hakkında bilgi almak için de müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçebilirsiniz. Müşteri Hizmetleri sayfamızda size yardımcı olabilecek sıkça sorulan soruların yanıtlarını da bulabilirsiniz. Bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin, size yardımcı olmak için buradayız.
Aradığınız cevabı bulamadıysanız
bize yeni bir soru sorabilirsiniz..
Soru Sor
1- Sipariş numaramı nereden öğrenebilirim?

Sipariş numaranız siparişi oluşturduğunuz sayfa da görüntülenmektedir. Fakat görmediyseniz Whatsapp destek hattımıza isim-soyisim bilgisi vererek sipariş numaranızı öğrenebilirsiniz.

2- Oluşturduğum siparişte değişiklikler yapabilir miyim?

Web sitemizden ( www.xaser.com.tr) veya mobil uygulamamız üzerinden yaptığınız alışverişlerinizde, ”siparişiniz alındı” sms bilgisi tarafınıza ilettildikten sonra ürün ekleme/çıkarma, yapılamamaktadır.Dilerseniz siparişi teslim aldıktan sonra iade talebinde bulunabilirsiniz.

3- Siparişimi hediye paketi yaptırabilir miyim?

Web sitemizden verilen siparişlerde müşteri hizmetlerimizle iletişime geçerek hediye paketi yapılamamaktadır.

4- Bilgisayar ve Bileşenlerin siparişleri kaç gün içerisinde kargoya verilir?

Bilgisayar Bileşenleri ,Çevre Birimleri, Hazır Bilgisayar Sistemleri Saat: 14:00 ' a kadar verilen siparişlerde aynı gün kargoya teslim edilmektedir. 14:00 'dan sonraki siparişleriniz ertesi gün çıkarılmaktadır.

5- Üyeliksiz alışveriş yaptım, siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim?

Üyeliksiz yapılan alışverişlerde müşterilerimiz siparişinin durumunu görememektedir. Whatsapp destek hattımıza yazarak siparişinin akıbeti hakkında bilgi alabilirler.

6- Siparişimi nasıl takip ederim?

Siparişinizin durumunu;

-Üye girişi yaptıktan sonra, ana sayfada sağ üst köşede bulunan kullanıcı adınıza tıklayarak; "Siparişlerim" bölümünden,

-Siparişiniz kargo firmasına teslim edildiğinde size gönderilecek e-posta ve SMS bilgilendirmelerinde yer alan “Gönderi Kodu” nuzla birlikte ilgili kargo firmasıyla iletişime geçerek veya web sitesini ziyaret ederek öğrenebilirsiniz.

7- Siparişimde Defolu/Kusurlu ürün varsa ne yapmalıyım?

Teslim aldığınız tarih dahil olmak üzere 48 saat içerisinde tarafımıza Müşteri Hizmetleri Merkezi'mizden veya Whatsapp Destek bölümünden hasarlı ürün görseli iletmenizi rica ederiz.

Ürününüz defolu veya kırık olarak elinize ulaştıysa 2 gün içerisinde aras kargoya vererek İADE KODUMUZ: 2328454551401 ile incelemek üzere tarafımıza karşı ödemeli göndermenizi rica ederiz.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.